tisdag, maj 18, 2010

Jobbresa...


Idag har jag åkt till Norge för att jobba några dagar. Dagen började 04:00 med resa från Krisitanstad till en liten bit utanför Oslo.
Det har varit en lång dag som snart ska sluta i sängen. Trött som få efter att åkt bil o sedan jobbat i stort sett hela kvällen.
En konstig känsla att sitta själv på ett hotellrum långt från mina tre älsklingar. LÄngtar redan tills jag kommer hem och kan krama dem igen.
Idag har jag fått samtal hemifrån att Alex var jätteduktig när han sprang Kalvinknatet i tivoliparken. Enligt vad han berättade kom han som nr 21. Min duktiga stora kille. Känns jobbigt att inte varit på plats o hejat fram honom.

Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon blir det en lång ny arbetsdag.
Ska försöka hålla er uppdaterade med vad som händer i vårt kära grannland.
Tusen kramar o gonatt !

Inga kommentarer: