onsdag, maj 19, 2010

Ett inlägg ...

utan bild. Det är första gången det händer på denna bloggen.
Är som sagt i Norge och jobbar 4 dgr denna veckan. Det är mycket jobb och på kvällarna är man helt slut. Trots detta kan jag inte sova, kan vara att jag inte är så van att vara utan mina tre fantastiska killar.
Pratade med dem på Skype idag, detta måste vara en av de bästa uppfinningarna någonsin. Det var gott att se dem.
Vi hade en plan på att åka in till Oslo o äta idag men efter att ha jobbat till ca 20:30 så orkade vi inte. Nu är det en kväll kvar o då har vi siktet inställt på den istället.
Kameran är med men det finns inte så mycket att fotografera. Utanför hotellet finns MC Donalds o en mack.... det är vad jag har sett av Norge förutom kontoret än (som ligger i ett industriområde)... men hoppas på mer imorgon.
Nu ska jag släcka o säga godnatt...
Tusen kramar ....

Inga kommentarer: