torsdag, maj 20, 2010

Norge kapitel tre...

Då var snart dag tre slut. Arbetsdagen har varit lika lång som tidigare dagar. Är trots allt mycket nöjd med vad jag har presterat de här dagarna. Hade önskat att vi hunnit ännu mer men dygnet har inte fler timmar...
När vi slutat idag styrde vi bilen mot Oslo. Tyckte det var dags att se något annat än bara kontoret och hotellet. Efter att ha ätot en god middag så gick vi Karl-Johan gatan fram o tillbaka. Det var en skön kväll o jag var verkligen behov av lite frisk luft.
Blev inte så många bilder, var så trött att jag knappt orkade ta upp kameran (o då har det gått långt)
Imorgon ska vi jobba några timmar på förmiddagen sedan bär det av hem till mina älsklingar igen. Längtar väldigt mycket ...
Nu ska jag krypa ner i sängen o smala kraft inför morgondagen.
Godnatt !

Inga kommentarer: