tisdag, september 07, 2010

Bröllop T & J 2010-09-04

I lördags hade jag som många av er redan vet premiär som bröllopsfotograf. Det var väldigt nervöst men galet roligt. Vädret var på topp, nästan för soligt o alla var så vackra o fina.
Som sagt det var första gången, jag lärde mig massor som jag förhoppningsvis kommer att ha nytta av nästa gång jag får möjligheten. För även om det var nervöst o stressigt o pressat så vill jag verkligen göra det massor av fler gånger.
Nedan kommer ett litet utdrag av vad dagen gav ...

Det har varit en liten paus i bloggandet några dagar men jag har helt galet många bilder att gå genom o färdigställa för att ge till brudparet, tar lite tid ... men jag lovar jag är snart tillbaka i oförminskad skala men nya galna bilder o nya inlägg.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

De blev ju jättebra

Linda