torsdag, september 09, 2010

Kom till final ...


I somras skickade jag in denna bilden till en fototävling på nätet som heter "Sommarfynd" o anordnas av Pricerunner.
Döm av min förvåning, igår när jag går in på Facebook o ska se vilka bilder som kommit till final så var den med .... Enligt vad sidan skriver så var det ca 1000 bilder som skickats in o min av en av 20 som gick till final. Jag blev jätteglad. Nu hänger det på alla vänner o de som jag inte känner att trycka på gilla knappen vid min bild ... med lite tur tar jag hem förstapriset, en Nikon 5000.

Om man inte är medlem på Facebook så kan man tyvärr inte rösta, men vill man titta på min bild o de andra i finalen kan man trycka HÄR

Bilden är tagen i de djupaste skogarna i Värmland när vi var där på semester i somras.. en ögonblicksbild som blev riktigt lyckad !!

Tackar på förhand till alla som hjälper mig...
KRAM !!

Inga kommentarer: