torsdag, maj 05, 2011

... varför har dygnet bara 24 timmar ...

Bland önskar jag verkligen att man inte skulle behöva att sova. Tänk om man kunde utnyttja alla dygnets 24 timmar men ändå vara pigg o glad.
Just nu så har jag så mycket jag vill göra men hinner kanske med 15 % eller något åt det hållet.
Det handlar om allt från tråkiga vardagssysslor som att städa, tvätta, stryka o tömma diskmaskinen - till allt som är roligt, som att vara med vid alla killarnas träningar, ut o fota o utveckla det till nästa steg, bara vara med familjen o mysa till att röra på mig...
Dock är det skönt att kvällarna blir längre ju närmare sommaren vi kommer, detta gör att lite mer kommer att hinnas med.
Det är lite skoj på gång den närmste tiden förutom allt det det vanliga roliga, vi ska till Legoland, jag ska fota en hundtävlig och imorgon ska jag på tjejmiddag ...
När jag är ute o kör nu så blir jag verkligen inspirerad av att mer o mer bilder, har hittat så många mysiga ställe jag skulle vilja stanna till på och använda mig av att ta porträtt vid. Våren är verkligen härlig med alla sina färger och allt liv som bara vaknar till liv.
Ikväll är jag dock glad att det börjar närma sig sängdags, tröttare än jag varit på mycket länge, imorgon är det en ny dag, då hoppas jag att energin är tillbaka.

Sov gott !

Inga kommentarer: