söndag, september 04, 2011

Sitter i vårt hem för helgen. Min brors lägenhet på söder i Stockholm. Njuter av lugnet mitt i storstaden. Om ett par timmar bär det av mot Skåne o älskade familjen igen. Visst är det skönt att komma iväg en helg men det hinner inte gå många timmar innan jag saknar dem. Ska bli mysigt att få krama och pussa på dem om några timmar. Helgen har varit underbar. Fylld av shopping o härligt umgänge. Löparna klarade det bra i den stekande solen som var igår och jag klarade av shillingen utan att svimma. Kvällen blev lugn på en mysig kvarterskrog på söder.Stockholm har verkligen visat sig från sin bästa sida denna helgen. Lovar uppdatera med bilder o mer i info när jag laddat in dem i datorn. Tills dess ..... Njut av en härlig söndag

1 kommentar:

agnes stig sa...

Kan tänka mig att ni haft det supermysigt!!!! Ser fram emot bilder sen! Kram.