torsdag, oktober 06, 2011

Blött & kallt



Dagens sammanfattning, blött och kallt. Idag har ingen av oss varit ute mer än vad vi har behövt. Det har blåst och regnat mest hela dagen. Någon dag då och då är ok men bara det inte fortsätter i all evighet.
i övrigt har det varit en mycket bra dag. Dagen på jobbet försvann snabbare än snabbast och ikväll har vi haft en riktig myskväll hela familjen samlad.
När jag tog upp mailet ikväll fick jag en glad överraskning, för någon vecka sedan anmälde jag mig till en "tävling" på nätet, inget speciellt, satt och surfade runt på lite olika sidor om allt från kläder till heminredning, kommer knappt ihåg var jag anmälde mig men döm av min förvåning jag vann... ett presentkort på Solbing, en sida full av smycken att välja på... suttit och tittat ikväll, kommer inte bli lätt att välja, ett trevligt problem ... måste nog titta lite till nu innan kudden kallar.

Sov gott mina vänner !

Inga kommentarer: