måndag, januari 16, 2012

Härlig helg



Helgen som gick blev nästan helt som jag hade tänkt mig. Dock två undantag.
Träningen för Måns böev inställd så vi gör ett nytt försök nästa söndag igen. Stranden blev det inget med. Detta var lite trist men det kommer fler tillfälle.
Dock rekommenderar jag starkt en härlig eftermiddag på Häsla & Helhet. Njöt till max. Dagen avslutades med en härlig middag hos goda vänner.
Söndagen blev väldigt lugn. Jag och Måns hade en heldag i soffan. Han trött och jag huvudvärk. Tyvärr har denna hållt i sig även idag men nu äntligen börjar jag komma tillbaka.
Vädret i helgen har vi inte kunnat klaga på. Solen har lyst på oss och barnen tyckte att det var mer vår än vinter i luften. Rollerblades och mål kom ut på gatan för årets första match. Härligt !!! Många goa klingande skratt hördes mellan husen.
Hoppas er helg har varit lika bra .... nu är det ny vecka, nya utmaningar ..

Vi säger även grattis till min bror som idag fyller år ! Tiden går fort. Det är ett år sedan vi var och hälsade på honom i underbara Engelberg. Känns som igår !

Inga kommentarer: