tisdag, maj 22, 2012

Mamma, jag vill inte ...


Tycker denna bilden är ganska skoj trots att det inte är rätt på något sätt alls.
Efter att varit på dagis hela dagen och sedan lekt med kompis ikväll var Måns tröttare än trött.
Lite småsur satt han i soffan och tittade med sina arga ögon på mig och sa hela tiden "mamma, jag vill inte . mamma jag kommer inte . mamma jag tänker inte" till vad jag än sa...

Kanske en del av en av alla trotsåldrar vi ska genom eller kanske bara helt enkelt en väldigt trött och varm kille ....
Till sist kom vi i säng och blev vänner igen. Sista han sa var "mamma, jag tycker om dig iallafall" ... efter det sover både han och jag gott ;)

Att vi är trörra och varma är inte så konsrigt. Idag när jag körde från jobbet visade termometern på bilen 28 grader... det gör vem som helst trött och slö ...
Sitter nu här i soffan och borde verkligen lagt mig för länge sedan men det är så varmt att jag vet inte hur det ska gå till att somna ivkäll ... men nu är det verkligen dags för ett försök ...

GODNATT alla goa vänner !!

Inga kommentarer: