måndag, maj 21, 2012

Överraskad

Igår blev jag överraskad av min älskade make.
Jag har länge velat köpa ett nytt objektiv.
Ett som tar "hela spannet" dvs allt från bilder på långt håll till att zooma väldigt mycket.
Mitt nya objektiv går från 18 till 270 ...
Igår så "fick" jag ett ... blev sådär glad som ett barn blir på julafton ... tur jag hade öron, annars hade jag smilat runt :)
Ikväll fick jag chansen att prova det och det uppfyllde alla mina förväntningar


 Som tur är har vi underbara grannar som älskar när jag säger ... "vi ska inte ta några bilder" snabbare än blixten har de fixat till sig och är redo. Till detta då är de super kompisar till våra killar.
Nu när våren o sommaren är här så står dörrarna öppna o det springs fram o tillbaka hela dagarna ... precis som det ska vara :)
Underbart goa och härliga ...



1 kommentar:

agnes stig sa...

Jättefina bilder Marie!!!!