onsdag, maj 16, 2012

Onsdag ...

bilden är sedan Måns spelade Lilla Gärdscupen på Nosaby för några veckor sedan ... känns som han dansar fram :)

Var det dags för fotbollsträning på Grönängen igen. En timme med fullt ös från start till mål. Det är uppvärming, passningsövningar, match och skottövningar ... allt ska hinnas med det är full fokus ...
Idag blev killarna överraskade med att få varsin egen snygg Viby IF väska att ha sina skaer i när det är dags att åka på match. Gissa om de blev glada och stolta :)
Samma sak till alla ungdomslagen... vilka underbara sponsorer det finns ...

Efter träningen var det dags för mig ge mig ut med de andra tjejerna i byn för en löprunda ... men se idag ville inte mina ben lika mycket som resten av mig ... igår blev det rekord ... 8,2 km, detta har aldtig tidigare inträffat. Så stolt och glad att jag fixade det. Det allra skönaste är att det kändes som jag skulle kunna sprungit ännu längre och det bådar gott ...
Dock insåg jag idag efter ynka 2 km att det inte fungerar att springa två dagar på raken ... får bli vila någon dag nu sedan känns det som jag skulle vilja spräcka nästa målsättning ... 1 MIL !!!!

Nu ska vi njuta av det som finns kvar av denna kvällen. Imorgon är vi lediga alla tillsammans. Ingen alls på schemat så vi får se vad dagen vill bjuda oss på

Inga kommentarer: