fredag, september 28, 2012

Fredagsmys hos oss ...

 
Ikväll har vi tänt grillen och mannen har grillat underbart gott kött.
Vi har tillbringat hela kvällen på altanen.
Ni anar inte hur glada vi är för vårt nya rum.
Sitter just nu i sken av mysiga ljus och bara njuter av värmen...
 
 
Sitter och pillar med lite bilder, tömmer kameran på kort för att vara redo för vår sport dag imorgon.
Tajt men härligt schema som ska avklaras innan klockan blir sen eftermiddag.
 
 
Alex håller mig sällskap, ja, sällskap o sällskap vi kanske inte pratar så mycket med varandra, mest koncenterade på varsin dator :)
Härlig musik strömmar ut från Spotify och vi sjunger med, vi har underbara sångröster så ni kan tro att det låter kanon :)
 
 
Ikväll har jag även tänt ljus för vår älskade vän som idag för en månad sedan lämnade oss.
Det har varit en tung dag, många tankar idag och jag har fortfarande svårt att förstå att jag aldrig ska få krama, trösta, få tröst eller bara hänga med henne igen.
Ett tag kändes det ganska ok. Försökte tänka på att det var hennes vilja.
Men denna veckan har det varit tungt. Många tankar när lampan släcks på kvällarna. Så mycket mer jag ville säga och göra ... kan bli så arg samtidigt som jag är ledsen.
 
Imorgon är en ny dag... många nya möjligheter att göra det vi älskar mest.
Vara tillsammans och heja på våra underbara killar.
I och för sig blir det på varsitt håll men ändå.
 
Nu stänger jag ner för idag, sätter kameran på laddning och laddar för en morgondag med handboll x 3 och fotboll x 3.
 
Glöm inte att ge varandra en extra kram o tänk på att det är alltid bättre en gång för mycket än en gång för lite att visa sina nära och kära vad de betyder ...
 
Kram 

Inga kommentarer: