söndag, september 02, 2012

I did it

Vilken dag, vilken känsla.
Jag säger inte att alla ska göra det, men känslan av att stå med 32.000 andra "brudar" och vänta på starten var häftigt.
Visst var det tuffa 10 km men de var härliga samtidigt.
Härlig musik strömmade ur högtalarna varje kilometer och alla i spåret hejade fram varandra.
Tyvärr ville inte vädret vara med oss idag utan det har varit en regnig dag men bra löparväder.
Målet för dagen var satt till Max 1 h 10 min och jag var i mål på 1 h 8 min 26 Sek.
Blöt men väldigt lycklig.
Jag fixade det, efter många års frustration över att inte kunna röra mig som jag vill, tränade jag upp mig på fyra månader och genomförde det.
Nu ligger jag i sängen efter att ha firat " min seger" med mina löpar tjejer ( Carina & Ilona) mor, far, Eivor, broder och Lian med god mat i stan och några goda drinkar.
Imorgon väntar nya äventyr innan det är dags att åka hem till mina älsklingar igen.
STOLT och laddad för att ta tag i livet igen.

Inga kommentarer: