söndag, september 02, 2012

Om my way home ...

Efter en härlig helg är jag nu påväg hem till mina älsklingar igen.
Det har varit en bra helg som innehållit allt. God mat, motion, stockholms nattliv och shopping.
Ska bli härligt att komma hem och krama mina hjärta igen. Är så glad att jag har dem att komma hem till.
Någon som saknar mig och behöver mig.
Imorgon är det vardag igen, jobbet väntar, föräldramöte, fotboll och en helt vanlig vecka ...
... Utom att min vän saknas. Har försökt att le och vara glad men det är så svårt, så tomt att jag bara vill krypa ihop och gömma mig. Men förhoppningsvis kommer tiden göra att det kommer kännas bättre igen.
Finns så mycket som aldrig blev sagt så mycket vi skulle göra ... Men nu finns bara minnen kvar. Underbara minne men ville vi skulle skapa fler.

Imorgon måste jag försöka starta om, även om det är svårt. Mina killar behöver mig och jag vet att hon hade velat att vi ska ha det bra. Så för min vän ... Imorgon börjar resten av mitt liv och jag lovar, det ska bli bra.

Inga kommentarer: